Retur
Pentru a returna produse comandate de la BluPower, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele.
2. Completează formularul de retur de la finalul acestei pagini și așteptă sa fii contactat de colegii noștri.
3. Dacă ai primit confirmarea ca îndeplinești condițiile de retur te rugam sa trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat, fără ramburs, la următoarea adresă: Ferotech Distribution SRL, Calea Baciului 45, Cluj-Napoca, jud. Cluj.
4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) ID-ul comenzii tale iar apoi trimite-ne numărul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele către noi. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul comenzii, cele de care nu am fost înștiințați ca au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.
Termeni și condiții retur
Returul produselor se accepta conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vândut sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
De reținut!
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Suma aferenta returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primești de la Curier, în prezența curierului și sa ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioara nu va fi luata în considerare.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încărcătoare, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.
Pentru a continua, te rugăm să confirmi și să completezi formularul de retur.